Jaro v plném proudu

18.06.2014 19:47

28. - 30.3. - prodloužený víkend v Železných horách... Už delší dobu jsem pokukovala po dogtrekkingu, ale pořád jsem se nějak nemohla rozhodnout. Až mě ukecala Maruška, přihlásila jsem nás a rozhodně nelitovala :-) Zpracovat se mi podařilo i Janču s Abášem a zúčastnila si i Erika s Milčou a Rubkou. Úžasná atmosféra, pohodová parta lidí, krásné prostředí... Na LONG jsem si netroufla, MID jsme zvládly bez problémů, trasu cca 40 km jsme zdolaly v čase 8 hod a 6 min. A určitě to nebylo naposled!!!

12.4. se Cilka po roční pauze vrátila do výstavního kruhu, mateřství jí na kráse neubralo, od pana rozhodčího B. Iuzy si odnesla V1, CAC ( ve třídě otevřené )

19.4. jsme vyrazily do Holešova na stopařský závod se zápisem zkoušky podle IPO. Cilka ještě nemá složenou zkoušku BH, takže se mohla zúčastnit pouze kategorie stopařské mládí, kde v silné konkurenci sebe samé získala 1. místo :-)  Nella byla přihlášená do FPr2, bohužel hodně silný vítr ( chvílema se až v trávě dělaly víry ) se na jejím výkonu velice podepsal a na složení zkoušky to bohužel nestačilo. Závodu se zúčastnilo 16 psů a stopu dokončilo jen několik málo týmů...Škoda, den před závodem i den po něm bylo bezvětří :-) Ale to holt ke sportu patří, není potřeba se vymlouvat...

24.4. jsem se jako již tradičně zúčastnily Dne Země v Ostravě, opět moc příjemná akce spolu s bandnou známých pejskařů

8.5. se v Třebovicích konaly zkoušky dle NZŘ, troufla jsem si přihlásit Cilku na zkoušku ZZO a zadařilo se... Cilka předvedla moc hezký výkon, pár bodíků jsme sice poztrácely, ale přesto jsme zkoušku zvládly na výbornou :-)

9 - 11.5. opět prodloužený víkend na Vysočině, tentokrát jsme se vydaly na trasu Jednookého vlka, opět v kategorii MID. Čas už si nepamatuju, byl o trošku horší než minule, trasa vedla hodně po asfaltu a můj lehce zvrtnutý kotník trošku protestoval, ale do cíle jsme dorazily a to je hlavní :-)

24.5. jsem se v roli diváka zúčastnila semináře s Emanuelem Hetychem, jako vždy jsem si odnesla především obrovskou chuť do další práce

31.5. seminář z trošku jiného soudku, tentokrát s panem Ščučkou, opět velmi podpořena moje motivace co se týče výcviku :-)

7.6. závod OB v Třebovicích, jelikož Nelka by v OB3 závodila sama, nakonec jsem se rozhodla ji nepřihlašovat, Cilku však účast v OBZ neminula. Ačkoliv bylo opravdu vedro, moc se snažila a nebýt pár kulturních vložek pro pobavení publika, mohlo to být na výbornou... Takhle si zopakovala VD, kromě nuly za odložení ( těsně před jeho koncem si nutně potřebovala podrbat záda ) a poprvé se jí podařilo oběhnout překážku, vše na výbornou :-)

No a mezi tím vším výletujeme, trénujeme a užíváme si dlouhé dny :-) 

V brzké době mám v plánu ještě aktualizace u našich štěňátek a dokonce jsem se rozhodla k vytvoření fotogalerie, tak teď ještě převést plány ve skutečnost :-)